Klantenservice
Voor 16:00 besteld dezelfde dag verzonden!
30 dagen retouren
Verzending slechts €5,95

Veel gestelde vragen

Ik heb een vraag over:

Bestellen

Wilt u een account aanmaken? Dat kan heel eenvoud op de mijn account pagina of tijdens het plaatsen van uw bestelling

Een bestelling plaatsen kan met en zonder een account. U vult uw winkelwagen met de artikelen die u wilt hebben. Vervolgens gaat u door naar de winkelwagen of afrekenpagina. Op de winkelwagen pagina kunt u uw bestelling aanpassen in de aantallen.

Op de afrekenpagina vult u alle info in zoals verzend en aflever adres

Onze verlanglijst kan voor diverse doelen gebruikt worden,

Zo kunt u meerdere verlanglijsten maken voor meerdere doeleinden.

Wat kunt u als u een verlanglijst heeft aangemaakt

  • In 1 keer alles toevoegen
  • voorraad updates ontvangen
  • speciale kortingscodes ontvangen
  • prijsmelding ontvangen bij daling of stijging

Bij al onze artikelen staan de levertijden aangegeven bij extra informatie.

Hieronder de levertijden die wij veelal hanteren

1 – 2 dagen

1 – 2 weken

2 – 4 weken

8 – 12 weken

12 – 16 weken

 

Indien uw artikelen uit meerdere magazijnen komen zullen wij uw order in één geheel uitzenden indien de tijd niet meer dan 1 – 2 weken verschild 

Heeft u een artikel dat meerdere maten heeft en geeft er een maat na bestelling aan? Dan is hier de verwachte levertijd 1 – 2 weken van. Deze is nog beschikbaar bij de fabrikant maar nog niet in ons magazijn aanwezig!

Help, ik heb mijn product niet afgehaald en hij komt nu retour afzender maar ik wil hem wel wat nu?

Indien het product retour afzender komt en u wilt het artikel opnieuw uitgezonden hebben dan betaald u €5,00 aan verzendkosten dit is ongeveer 75% van de gebruikelijke verzendkosten

Ik heb een mail gekregen dat mijn product er niet meer is wat nu? 
Dan heeft u twee mogelijkheden. Op al onze dekbedovertrekken krijgt u de mogelijkheid om een alternatief artikel toegezonden te krijgen. Tot 15% van uw artikel waarde krijgt u van ons. Zie hieronder het voorbeeld

Dekbedovertrek =€30,00 U kunt een alternatief dekbedovertrek uitkiezen van €34,50 op onze kosten! Dat is nog eens mooi meegenomen! het bedrag dat u erboven komt moet u zelf bij betalen. Een terugboeking van het artikel is natuurlijk ook mogelijk.

Onze kortingsactie’s en codes kunnen niet in combinatie met elkaar gebruikt worden.

v.b

Met onze actie 25% korting op elk tweede product kunt u dus niet de 5% korting op uw eerste order gebruiken. Ook een code op basis v.d nieuwsbrief inschrijving werkt hierbij niet!

 

De volgende actie en kortingsmogelijkheden biedt Dekbeddengoed momenteel aan

  • Ontvang 5% korting op uw eerste bestelling met de kortingscode: dekbeddengoed
  • Spin en win tot wel 50% korting
  • Maak een account aan en spaar punten die omgezet kunnen worden in een unieke voucher
  • Elke maand boeken wij een order terug naar één klant die een beoordeling achterlaat!

Verzending

Bij al onze pre order producten staan de levertijden aangegeven bij extra informatie & onder het blok.

Hieronder de levertijden die u bij pre order producten ziet


01/2024

02/2024

03/2024

04/2024

 

 

De eerste twee cijfers zijn de maand aanduiding wanneer het product bij de fabrikant binnenkomt

Op onze pre order producten kunt u niet met Riverty of billink betalen.


Indien uw order  uit normale en pre order producten bestaat zullen wij uw order in één geheel uitzenden.

De reden hiervoor is dat er anders misbruik gemaakt wordt m.b.t tot gratis verzending

Bij al onze pre order producten staan de levertijden aangegeven bij extra informatie & onder het blok.

Hieronder de levertijden die u bij pre order producten ziet


01/2024

02/2024

03/2024

04/2024

 

 

De eerste twee cijfers zijn de maand aanduiding wanneer het product bij de fabrikant binnenkomt

Op onze pre order producten kunt u niet met Riverty of billink betalen.


Indien uw order  uit normale en pre order producten bestaat zullen wij uw order in één geheel uitzenden.

De reden hiervoor is dat er anders misbruik gemaakt wordt m.b.t tot gratis verzending

Zodra wij de bestelling in ons magazijn hebben verwerkt en de labels op uw order zitten wordt de order status automatisch omgezet naar afgerond. Dit wil dus zeggen dat het product klaar is om het magazijn te verlaten en zal naar verwachting met 1 – 3 werkdagen bij u zijn.

Bestelling volgen Weten wat de status van uw order is? Zoek uw order op op ordernummer

Vul uw Bestelnummer hieronder in en klik op de "Volgen" knop om uw bestelling te volgen. Deze kunt terug vinden op uw ontvangstbewijs en in de bevestigingsmail die wij u hebben toegestuurd.

Help, ik heb mijn product niet afgehaald en hij komt nu retour afzender maar ik wil hem wel wat nu?

Indien het product retour afzender komt en u wilt het artikel opnieuw uitgezonden hebben dan betaald u €5,00 aan verzendkosten dit is ongeveer 75% van de gebruikelijke verzendkosten

Ik heb een mail gekregen dat mijn product er niet meer is wat nu? 
Dan heeft u twee mogelijkheden. Op al onze dekbedovertrekken krijgt u de mogelijkheid om een alternatief artikel toegezonden te krijgen. Tot 15% van uw artikel waarde krijgt u van ons. Zie hieronder het voorbeeld

Dekbedovertrek =€30,00 U kunt een alternatief dekbedovertrek uitkiezen van €34,50 op onze kosten! Dat is nog eens mooi meegenomen! het bedrag dat u erboven komt moet u zelf bij betalen. Een terugboeking van het artikel is natuurlijk ook mogelijk.

U ziet bij diverse artikelen verschillende verzendkosten staan als u ze in uw winkelwagen heeft. Dit komt doordat de kosten van verzending afhankelijk is van de grootte van uw pakket.

Onze SUP heffing zit in de verzendkosten gecalculeerd!

Wij maken gebruik van de volgende bezorgdiensten en is afhankelijk van de maat van uw pakket:

PostNL, DPD, DHL, Persoonlijke bezorgservice bij meubel bestellingen en matrassen. boxsprings etc.

Betalen

in Nederland kan u betalen door middel van:

  • iDeal
  • 3in1
  • Google Pay
  • Apple Pay
  • PayPal
  • afterpay
  • SprayPay
  • Maestro
  • Visa/Mastercard
  • Carte Bleue
  • Directe Bankoverschrijving
  • Coinbase
  • Dankort
  • Alipay
  • Cashly
  • OK Payment
  • Billink
  • Wechat Pay
  • Capayable
  • MyBank
  • PostePay
  • SofortBanking
  • Cartasi
  • Przelewy 24

Voor Belgie en Duitsland hebben we ook nog Sofort en Mistercash

Wassen

Op al ons beddengoed staan de was instructies. Was nieuw beddengoed altijd los van uw ander beddengoed, voor het mogelijk afgeven van kleuren

 

Producten

Op al ons beddengoed staan de was instructies. Was nieuw beddengoed altijd los van uw ander beddengoed, voor het mogelijk afgeven van kleuren

 

Bij al onze boxsprings vindt u de kleuren die wij aanbieden tot de mogelijkheid tot stoffering. Bij het bestellen van een niet standaard kleur sturen wij u na bestellen eerst het stofboek toe zodat u de kleuren daadwerkelijk kunt zien.

De kleur foto’s zijn impressie foto’s en de eerst getoonde foto is het daadwerkelijke product dat in die stofkleur wordt gestoffeerd

Wilt u een boxspring set kopen met een ander matras? Stel dan zelf jouw boxspring samen!

Het zelf samenstellen v.d boxspring is als volgt opgebouwd:
 soort poten,
Soort box
Soort hoofdbord
Soort voetbord.
Soort matras
Soort topper,
Kleur v.d boxspring
Afmeting

Op al onze matrassen zitten certificaten! Of het nou gaat om brandvertragend, of om een medisch matras, wij hebben all certificaten die worden aangegeven bij de matrassen!

Garantie & retour

Help, ik heb mijn product niet afgehaald en hij komt nu retour afzender maar ik wil hem wel wat nu?

Indien het product retour afzender komt en u wilt het artikel opnieuw uitgezonden hebben dan betaald u €5,00 aan verzendkosten dit is ongeveer 75% van de gebruikelijke verzendkosten

Ik heb een product ontvangen en uit de verpakking gehaald en wil hem toch terug sturen kan dat?

Ja dit mag, maar letop!!

Het product voldoet niet meer aan een nieuwstaat en u ontvangt dus ook geen complete terugboeking van uw order.

Afhankelijk van hoe de staat van retour is wat het bedrag is dat terugbetaald wordt:

NIEUW In verpakking 100%.

 

Zelf in de verpakking verwerkt zonder dat dit al te duidelijk zichtbaar is 70-100%

 

Verpakking, foto, product  of karton ontbreekt 0-70%

Indien wij zien dat uw retour niet geldig is en niet voldoet aan de retoursvoorwaarden/ u niet akkoord gaat met de door ons vastgestelde bedrag tot terugboeking dan heeft u in alle tijden nog het recht om het product te ontvangen.

Hiervoor betaald u zelf nogmaals de verzendkosten

 

Ik heb een mail gekregen dat mijn product er niet meer is wat nu? 
Dan heeft u twee mogelijkheden. Op al onze dekbedovertrekken krijgt u de mogelijkheid om een alternatief artikel toegezonden te krijgen. Tot 15% van uw artikel waarde krijgt u van ons. Zie hieronder het voorbeeld

Dekbedovertrek =€30,00 U kunt een alternatief dekbedovertrek uitkiezen van €34,50 op onze kosten! Dat is nog eens mooi meegenomen! het bedrag dat u erboven komt moet u zelf bij betalen. Een terugboeking van het artikel is natuurlijk ook mogelijk.

Zendingen en retourzendingen

Verzending van uw pakket

Pakketten worden over het algemeen binnen 24 uur na ontvangst van uw betaling verzonden via Postnl of DHL.

Verzendkosten zijn inclusief behandeling, verpakking en frankering. Behandelingskosten zijn vaste bedragen, terwijl vervoerskosten afhankelijk zijn van het totaalgewicht. We raden u aan uw artikelen onder te brengen in één bestelling. We kunnen twee apart geplaatste bestellingen niet samenvoegen, voor elke bestelling zullen dus verzendkosten in rekening worden gebracht. Uw pakket wordt op eigen risico verzonden, maar er wordt bijzondere zorg besteed aan breekbare voorwerpen. Onze dozen zijn groot genoeg om uw artikelen goed beschermd te kunnen verzenden.

 

Wat zijn die regels?

Webwinkels moeten consumenten op hun website duidelijk informeren over de wettelijke regels rondom de annulering van hun aankoop. Dit moeten zij doen op een goed vindbare plek, bijvoorbeeld onder de link retourneren. Het opnemen van deze informatie onder een link als klantenservice, veel gestelde vragen of algemene voorwaarden is niet voldoende.

Volledige terugbetaling

De consument heeft recht op volledige terugbetaling van alle kosten die hij heeft gemaakt om de bestelling geleverd te krijgen. Dit betekent dat hij ook de bezorgkosten of andere bijkomende kosten die hij heeft betaald terug moet krijgen als hij de bestelling in zijn geheel annuleert. De kosten voor het retouren van de producten zijn voor de klant.

Recht op annulering

Het recht om de aankoop te annuleren mag niet worden beperkt om andere redenen dan de wettelijke. Ook artikelen in de uitverkoop en gepaste kleding mag de consument terugsturen.

Termijnen

De consument heeft na de dag van ontvangst van het product 14 dagen bedenktijd. Vanaf het moment van annulering moet hij de aankoop binnen 14 dagen terugsturen. De webwinkel moet het bedrag binnen 14 dagen na het bericht van de annulering terugbetalen. Indien de retour zending niet binnen 14 dagen na het eerste contact is ontvangen, wordt het product niet meer retour genomen.

Betaalmiddel

De webwinkel mag alleen terugbetalen met een tegoedbon als de consument hiermee heeft ingestemd of zelf met een tegoedbon heeft betaald. Dit geldt ook voor online aankopen in de uitverkoop. Indien u een product wilt retouren betaald u zelf de retourskosten

 

KLIK HIER VOOR UW RETOUR

Indien wij een retour hebben ontvangen die wij niet kunnen gebruiken gebeurt het volgende.

U krijgt een melding dat uw retour is afgewezen met het verzoek tot het overmaken van het bedrag om deze opnieuw te ontvangen.

 

Wij doneren artikelen aan mensen met een kleine portemonnee en hoeven hier alleen de verzendkosten voor te betalen.

 

Over gebleven artikelen brengen wij naar lokale kledingbanken!

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Herroepingsrecht

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Op al onze matrassen zitten certificaten! Of het nou gaat om brandvertragend, of om een medisch matras, wij hebben all certificaten die worden aangegeven bij de matrassen!

Is jouw vraag nog niet beantwoord?

Neem dan contact met ons op!

Voor meer tips en handige weetjes bekijk onze blogs!

Veel gestelde vragen

Ik heb een vraag over: Bestellen Account aanmaken Wilt u een account aanmaken? Dat kan heel eenvoud op de mijn account pagina of tijdens het

Meer lezen»