Pakketten van: GLS, Vinted GO Mondial Relay en DHL kunnen van maandag tot er met vrijdag van 09:00 tot 17:00 worden gebracht en gehaald.
Een bestelde bestelling afhalen kan binnen 2 uur na het bestellen tenzij anders vermeld. Bestellingen van 15:00 kunnen de eerst volgende werkdag opgehaald worden
"*" geeft vereiste velden aan
Inhoudsopgave:
Artikel 1 – Definities
Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer
Artikel 3 – Toepasselijkheid
Artikel 4 – Het aanbod
Artikel 5 – De overeenkomst
Artikel 6 – Herroepingsrecht
Artikel 7 – Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd
Artikel 8 – Uitoefening van het herroepingsrecht door de consument en kosten daarvan
Artikel 9 – Verplichtingen van de ondernemer bij herroeping
Artikel 10 – Uitsluiting herroepingsrecht
Artikel 11 – De prijs
Artikel 12 – Nakoming en extra garantie
Artikel 13 – Levering en uitvoering
Artikel 14 – Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging
Artikel 15 – Betaling
Artikel 16 – Klachtenregeling
Artikel 17 – Geschillen
Artikel 18 – Aanvullende of afwijkende bepalingen
Artikel 1 – Definities
In deze voorwaarden wordt verstaan onder:
Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer
Dekbeddengoed
Nedereindseweg 556 ‘geen bezoekadres’
3546 PT Utrecht
Nederland
T 085 – 06 07 299
E-mailadres: [email protected]
KvK-nummer: 63250039
Btw-identificatienummer: NL212152956B01
Indien de activiteit van de ondernemer is onderworpen aan een relevant vergunningstelsel: de
gegevens over de toezichthoudende autoriteit.
Indien de ondernemer een gereglementeerd beroep uitoefent:
– de beroepsvereniging of -organisatie waarbij hij is aangesloten;
– de beroepstitel, de plaats in de EU of de Europese Economische Ruimte waar deze is toegekend;
– een verwijzing naar de beroepsregels die in Nederland van toepassing zijn en aanwijzingen waar en hoe deze beroepsregels toegankelijk zijn.
Artikel 3 – Toepasselijkheid
Artikel 4 – Het aanbod
Artikel 5 – De overeenkomst
Artikel 6 – Herroepingsrecht
Bij producten:
Bij diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd:
Verlengde bedenktijd voor producten, diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd bij niet informeren over herroepingsrecht:
Artikel 7 – Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd
Artikel 8 – Uitoefening van het herroepingsrecht door de consument en kosten daarvan
Artikel 9 – Verplichtingen van de ondernemer bij herroeping
Artikel 10 – Uitsluiting herroepingsrecht
De ondernemer kan de navolgende producten en diensten uitsluiten van het herroepingsrecht, maar alleen als de ondernemer dit duidelijk bij het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld:
Artikel 11 – De prijs
a. deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of
b. de consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen met ingang van de dag waarop de prijsverhoging ingaat.
Artikel 12 – Nakoming overeenkomst en extra garantie
Artikel 13 – Levering en uitvoering
Artikel 14 – Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging
Opzegging:
– te allen tijde opzeggen en niet beperkt worden tot opzegging op een bepaald tijdstip of in een bepaalde periode;
– tenminste opzeggen op dezelfde wijze als zij door hem zijn aangegaan;
– altijd opzeggen met dezelfde opzegtermijn als de ondernemer voor zichzelf heeft bedongen.
Verlenging:
Duur:
Artikel 15 – Betaling
Artikel 16 – Klachtenregeling
Artikel 17 – Geschillen
Artikel 18 – Aanvullende of afwijkende bepalingen
Aanvullende dan wel van deze algemene voorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele van de consument zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.
in Nederland kan u betalen door middel van:
Pakketten worden over het algemeen binnen 24 uur na ontvangst van uw betaling verzonden via Postnl of DHL.
Verzendkosten zijn inclusief behandeling, verpakking en frankering. Behandelingskosten zijn vaste bedragen, terwijl vervoerskosten afhankelijk zijn van het totaalgewicht. We raden u aan uw artikelen onder te brengen in één bestelling. We kunnen twee apart geplaatste bestellingen niet samenvoegen, voor elke bestelling zullen dus verzendkosten in rekening worden gebracht. Uw pakket wordt op eigen risico verzonden, maar er wordt bijzondere zorg besteed aan breekbare voorwerpen.
Onze dozen zijn groot genoeg om uw artikelen goed beschermd te kunnen verzenden.
Webwinkels moeten consumenten op hun website duidelijk informeren over de wettelijke regels rondom de annulering van hun aankoop. Dit moeten zij doen op een goed vindbare plek, bijvoorbeeld onder de link retourneren. Het opnemen van deze informatie onder een link als klantenservice, veel gestelde vragen of algemene voorwaarden is niet voldoende.
De consument heeft recht op volledige terugbetaling van alle kosten die hij heeft gemaakt om de bestelling geleverd te krijgen. Dit betekent dat hij ook de bezorgkosten of andere bijkomende kosten die hij heeft betaald terug moet krijgen als hij de bestelling in zijn geheel annuleert. De kosten voor het retouren van de producten zijn voor de klant.
Het recht om de aankoop te annuleren mag niet worden beperkt om andere redenen dan de wettelijke. Ook artikelen in de uitverkoop en gepaste kleding mag de consument terugsturen.
De consument heeft na de dag van ontvangst van het product 14 dagen bedenktijd. Vanaf het moment van annulering moet hij de aankoop binnen 14 dagen terugsturen. De webwinkel moet het bedrag binnen 14 dagen na het bericht van de annulering terugbetalen. Indien de retour zending niet binnen 14 dagen na het eerste contact is ontvangen, wordt het product niet meer retour genomen.
De webwinkel mag alleen terugbetalen met een tegoedbon als de consument hiermee heeft ingestemd of zelf met een tegoedbon heeft betaald. Dit geldt ook voor online aankopen in de uitverkoop.
Indien u een product wilt retouren betaald u zelf de retourskosten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
De volgende actie en kortingsmogelijkheden biedt Dekbeddengoed momenteel aan
Optimaal
Voor analyse, social media, het verbeteren van de website en persoonlijke advertenties.
Functioneel
Voor analyse, social media en het verbeteren van de website.
Noodzakelijk
Voor analyse en een redelijk werkende website.
Een cookie is een klein tekstbestand dat door uw browser (bijvoorbeeld Internet Explorer of Safari) op uw apparaat wordt opgeslagen (bijvoorbeeld op uw computer of telefoon). Ze stellen websites in staat om gebruikersinformatie zoals voorkeuren en instellingen op te slaan. In principe stellen cookies websites in staat om gebruikers en hun voorkeursinstellingen voor die bepaalde website te onthouden, zodat de website dienovereenkomstig kan reageren en zodat meer inzicht kan worden verkregen in de regelmatige bezoekers van de website.
De informatie die de cookies leveren, kan ons helpen om het profiel van onze bezoekers te analyseren en geeft ons de kans u een betere gebruikerservaring te bieden. Bepaalde delen van de website van dekbeddengoed gebruiken cookies om specifieke redenen (bijvoorbeeld voor de juiste werking van een functie voor de weergave van auto’s op uw apparaat).
Cookies voor sitevoorkeuren zijn functionele cookies die voorkeuren onthouden die de gebruiker voor bepaalde functies op de website van dekbeddengoed heeft ingesteld. Dat houdt in dat u ze niet bij elk bezoek opnieuw hoeft in te stellen, bijvoorbeeld een formulier dat u eerder ingevuld heeft.
Anonieme cookies die gebruikers in staat stellen dekbeddengoed websites te bekijken en de functies op de websites te gebruiken, zoals formulieren. Daarnaast worden er anonieme cookies gebruikt om inzicht te krijgen in het gebruik en de prestatie van de website. Dit zijn zogenaamde analytics cookies.
TeambookingNAW gegevensMet behulp van TeamBooking worden uw proefles in Google Calender verwerkt bij een aanvraag. Hierbij worden uw NAW gegevens meegestuurd. TeamBooking slaat op ons systeem ook uw gegevens op. Onze TeamBooking database wordt elk halfjaar geleegd!Maximaal 2 jaar
Welke partij plaatst het cookie? | Namen van het cookie | Omschrijving | Hoe lang blijft het cookie bewaard? |
Google Analytics | __utma, __utmb, __utmc, __utmv, __utmz, __utmx, __utmxx | Er worden (sessie) cookies geplaatst om een beter inzicht te krijgen in het gedrag van de bezoeker aan deze website. Hiermee wordt vervolgens de gebruikerservaring op deze website en op andere door deze website gebruikte kanalen verbeterd. Google analytics is geanonimiseerd | Maximaal 2 jaar |
Google Maps | NID, PREF, SNID | Met behulp van Google Maps wordt op de contactpagina gedetailleerde informatie over de locatie van de organisatie getoond. | Maximaal 2 jaar |
smartlook | AW SELB | Live chat Naam , achternaam email, browser+ verie en IP adres worden getoond bij het starten van een chatsessie | Maximaal 2 jaar |
Het kan zijn dat er tijdens uw bezoek aan de website van dekbeddengoed een aantal cookies actief zijn die niets met dekbeddengoed of zijn leveranciers te maken hebben. Als u een pagina bezoekt met ingebedde inhoud van YouTube,Facebok of instagram, dan kan het zijn dat u cookies van deze websites aangeboden krijgt. Autorijschool Fokker heeft geen controle over deze cookies. Voor meer informatie over deze cookies dient u de relevante websites van deze derden te controleren.
dekbeddengoed gebruikt nooit cookies om informatie over u te verzamelen waarmee u persoonlijk herkenbaar bent. Als u de cookies die door de website van dekbeddengoed of eventuele andere websites zijn ingesteld, echter wilt beperken of blokkeren, dan kunt u dit via uw browserinstellingen doen. De Help-functie in uw browser kan u vertellen hoe u dit moet doen, of u kunt een van de volgende links gebruiken:
Het beperken van cookies kan de functionaliteit van de website van dekbeddengoed beïnvloeden.
Voor meer informatie over cookies kunt u tevens de volgende links volgen:
Voor verdere juridische informatie over privacy kunt u de volgende links volgen:
dekbeddengoed is niet verantwoordelijk voor de inhoud van externe websites.
Dit cookie statement is op 13-05-2018 gepubliceerd. We werken continu aan het aanvullen en verbeteren hiervan. We raden daarom aan om dit statement regelmatig te bekijken om op de hoogte te blijven van wijzigingen.
Optimaal
Voor analyse, social media, het verbeteren van de website en persoonlijke advertenties.
Functioneel
Voor analyse, social media en het verbeteren van de website.
Noodzakelijk
Voor analyse en een redelijk werkende website.
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Veel gestelde vragen
Bestellen
Wilt u een account aanmaken? Dat kan heel eenvoud op de mijn account pagina of tijdens het plaatsen van uw bestelling
Een bestelling plaatsen kan met en zonder een account. U vult uw winkelwagen met de artikelen die u wilt hebben. Vervolgens gaat u door naar de winkelwagen of afrekenpagina. Op de winkelwagen pagina kunt u uw bestelling aanpassen in de aantallen.
Op de afrekenpagina vult u alle info in zoals verzend en aflever adres
Onze verlanglijst kan voor diverse doelen gebruikt worden,
Zo kunt u meerdere verlanglijsten maken voor meerdere doeleinden.
Wat kunt u als u een verlanglijst heeft aangemaakt
Bij al onze artikelen staan de levertijden aangegeven bij extra informatie.
Hieronder de levertijden die wij veelal hanteren
1 – 2 dagen
1 – 2 weken
2 – 4 weken
8 – 12 weken
12 – 16 weken
Indien uw artikelen uit meerdere magazijnen komen zullen wij uw order in één geheel uitzenden indien de tijd niet meer dan 1 – 2 weken verschild
Help, ik heb mijn product niet afgehaald en hij komt nu retour afzender maar ik wil hem wel wat nu?
Indien het product retour afzender komt en u wilt het artikel opnieuw uitgezonden hebben dan betaald u €5,00 aan verzendkosten dit is ongeveer 75% van de gebruikelijke verzendkosten
Ik heb een mail gekregen dat mijn product er niet meer is wat nu?
Dan heeft u twee mogelijkheden. Op al onze dekbedovertrekken krijgt u de mogelijkheid om een alternatief artikel toegezonden te krijgen. Tot 15% van uw artikel waarde krijgt u van ons. Zie hieronder het voorbeeld
Dekbedovertrek =€30,00 U kunt een alternatief dekbedovertrek uitkiezen van €34,50 op onze kosten! Dat is nog eens mooi meegenomen! het bedrag dat u erboven komt moet u zelf bij betalen. Een terugboeking van het artikel is natuurlijk ook mogelijk.
Onze kortingsactie’s en codes kunnen niet in combinatie met elkaar gebruikt worden.
v.b
Met onze actie 25% korting op elk tweede product kunt u dus niet de 5% korting op uw eerste order gebruiken. Ook een code op basis v.d nieuwsbrief inschrijving werkt hierbij niet!
De volgende actie en kortingsmogelijkheden biedt Dekbeddengoed momenteel aan
Betalen
in Nederland kan u betalen door middel van:
Voor Belgie en Duitsland hebben we ook nog Sofort en Mistercash
Wassen
Op al ons beddengoed staan de was instructies. Was nieuw beddengoed altijd los van uw ander beddengoed, voor het mogelijk afgeven van kleuren
Producten
Op al ons beddengoed staan de was instructies. Was nieuw beddengoed altijd los van uw ander beddengoed, voor het mogelijk afgeven van kleuren
Bij al onze boxsprings vindt u de kleuren die wij aanbieden tot de mogelijkheid tot stoffering. Bij het bestellen van een niet standaard kleur sturen wij u na bestellen eerst het stofboek toe zodat u de kleuren daadwerkelijk kunt zien.
De kleur foto’s zijn impressie foto’s en de eerst getoonde foto is het daadwerkelijke product dat in die stofkleur wordt gestoffeerd
Wilt u een boxspring set kopen met een ander matras? Stel dan zelf jouw boxspring samen!
Het zelf samenstellen v.d boxspring is als volgt opgebouwd:
soort poten,
Soort box
Soort hoofdbord
Soort voetbord.
Soort matras
Soort topper,
Kleur v.d boxspring
Afmeting
Op al onze matrassen zitten certificaten! Of het nou gaat om brandvertragend, of om een medisch matras, wij hebben all certificaten die worden aangegeven bij de matrassen!
Garantie & retour
Help, ik heb mijn product niet afgehaald en hij komt nu retour afzender maar ik wil hem wel wat nu?
Indien het product retour afzender komt en u wilt het artikel opnieuw uitgezonden hebben dan betaald u €5,00 aan verzendkosten dit is ongeveer 75% van de gebruikelijke verzendkosten
Ik heb een product ontvangen en uit de verpakking gehaald en wil hem toch terug sturen kan dat?
Ja dit mag, maar letop!!
Het product voldoet niet meer aan een nieuwstaat en u ontvangt dus ook geen complete terugboeking van uw order.
Afhankelijk van hoe de staat van retour is wat het bedrag is dat terugbetaald wordt:
NIEUW In verpakking 100%.
Zelf in de verpakking verwerkt zonder dat dit al te duidelijk zichtbaar is 70-100%
Verpakking, foto, product of karton ontbreekt 0-70%
Indien wij zien dat uw retour niet geldig is en niet voldoet aan de retoursvoorwaarden/ u niet akkoord gaat met de door ons vastgestelde bedrag tot terugboeking dan heeft u in alle tijden nog het recht om het product te ontvangen.
Hiervoor betaald u zelf nogmaals de verzendkosten
Ik heb een mail gekregen dat mijn product er niet meer is wat nu?
Dan heeft u twee mogelijkheden. Op al onze dekbedovertrekken krijgt u de mogelijkheid om een alternatief artikel toegezonden te krijgen. Tot 15% van uw artikel waarde krijgt u van ons. Zie hieronder het voorbeeld
Dekbedovertrek =€30,00 U kunt een alternatief dekbedovertrek uitkiezen van €34,50 op onze kosten! Dat is nog eens mooi meegenomen! het bedrag dat u erboven komt moet u zelf bij betalen. Een terugboeking van het artikel is natuurlijk ook mogelijk.
Pakketten worden over het algemeen binnen 24 uur na ontvangst van uw betaling verzonden via Postnl of DHL.
Verzendkosten zijn inclusief behandeling, verpakking en frankering. Behandelingskosten zijn vaste bedragen, terwijl vervoerskosten afhankelijk zijn van het totaalgewicht. We raden u aan uw artikelen onder te brengen in één bestelling. We kunnen twee apart geplaatste bestellingen niet samenvoegen, voor elke bestelling zullen dus verzendkosten in rekening worden gebracht. Uw pakket wordt op eigen risico verzonden, maar er wordt bijzondere zorg besteed aan breekbare voorwerpen. Onze dozen zijn groot genoeg om uw artikelen goed beschermd te kunnen verzenden.
Webwinkels moeten consumenten op hun website duidelijk informeren over de wettelijke regels rondom de annulering van hun aankoop. Dit moeten zij doen op een goed vindbare plek, bijvoorbeeld onder de link retourneren. Het opnemen van deze informatie onder een link als klantenservice, veel gestelde vragen of algemene voorwaarden is niet voldoende.
De consument heeft recht op volledige terugbetaling van alle kosten die hij heeft gemaakt om de bestelling geleverd te krijgen. Dit betekent dat hij ook de bezorgkosten of andere bijkomende kosten die hij heeft betaald terug moet krijgen als hij de bestelling in zijn geheel annuleert. De kosten voor het retouren van de producten zijn voor de klant.
Het recht om de aankoop te annuleren mag niet worden beperkt om andere redenen dan de wettelijke. Ook artikelen in de uitverkoop en gepaste kleding mag de consument terugsturen.
De consument heeft na de dag van ontvangst van het product 14 dagen bedenktijd. Vanaf het moment van annulering moet hij de aankoop binnen 14 dagen terugsturen. De webwinkel moet het bedrag binnen 14 dagen na het bericht van de annulering terugbetalen. Indien de retour zending niet binnen 14 dagen na het eerste contact is ontvangen, wordt het product niet meer retour genomen.
De webwinkel mag alleen terugbetalen met een tegoedbon als de consument hiermee heeft ingestemd of zelf met een tegoedbon heeft betaald. Dit geldt ook voor online aankopen in de uitverkoop. Indien u een product wilt retouren betaald u zelf de retourskosten
Indien wij een retour hebben ontvangen die wij niet kunnen gebruiken gebeurt het volgende.
U krijgt een melding dat uw retour is afgewezen met het verzoek tot het overmaken van het bedrag om deze opnieuw te ontvangen.
Wij doneren artikelen aan mensen met een kleine portemonnee en hoeven hier alleen de verzendkosten voor te betalen.
Over gebleven artikelen brengen wij naar lokale kledingbanken!
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Op al onze matrassen zitten certificaten! Of het nou gaat om brandvertragend, of om een medisch matras, wij hebben all certificaten die worden aangegeven bij de matrassen!
Verzending
Bij al onze pre order producten staan de levertijden aangegeven bij extra informatie & onder het blok.
Hieronder de levertijden die u bij pre order producten ziet
01/2026
02/2026
03/2026
04/2026
De eerste twee cijfers zijn de maand aanduiding wanneer het product bij de fabrikant binnenkomt
Op onze pre order producten kunt u niet met Riverty of billink betalen.
Indien uw order uit normale en pre order producten bestaat zullen wij uw order in één geheel uitzenden.
De reden hiervoor is dat er anders misbruik gemaakt wordt m.b.t tot gratis verzending
Bij al onze pre order producten staan de levertijden aangegeven bij extra informatie & onder het blok.
Hieronder de levertijden die u bij pre order producten ziet
01/2024
02/2024
03/2024
04/2024
De eerste twee cijfers zijn de maand aanduiding wanneer het product bij de fabrikant binnenkomt
Op onze pre order producten kunt u niet met Riverty of billink betalen.
Indien uw order uit normale en pre order producten bestaat zullen wij uw order in één geheel uitzenden.
De reden hiervoor is dat er anders misbruik gemaakt wordt m.b.t tot gratis verzending
Zodra wij de bestelling in ons magazijn hebben verwerkt en de labels op uw order zitten wordt de order status automatisch omgezet naar afgerond. Dit wil dus zeggen dat het product klaar is om het magazijn te verlaten en zal naar verwachting met 1 – 3 werkdagen bij u zijn.
Help, ik heb mijn product niet afgehaald en hij komt nu retour afzender maar ik wil hem wel wat nu?
Indien het product retour afzender komt en u wilt het artikel opnieuw uitgezonden hebben dan betaald u €5,00 aan verzendkosten dit is ongeveer 75% van de gebruikelijke verzendkosten
Ik heb een mail gekregen dat mijn product er niet meer is wat nu?
Dan heeft u twee mogelijkheden. Op al onze dekbedovertrekken krijgt u de mogelijkheid om een alternatief artikel toegezonden te krijgen. Tot 15% van uw artikel waarde krijgt u van ons. Zie hieronder het voorbeeld
Dekbedovertrek =€30,00 U kunt een alternatief dekbedovertrek uitkiezen van €34,50 op onze kosten! Dat is nog eens mooi meegenomen! het bedrag dat u erboven komt moet u zelf bij betalen. Een terugboeking van het artikel is natuurlijk ook mogelijk.
U ziet bij diverse artikelen verschillende verzendkosten staan als u ze in uw winkelwagen heeft. Dit komt doordat de kosten van verzending afhankelijk is van de grootte van uw pakket.
Wij maken gebruik van de volgende bezorgdiensten en is afhankelijk van de maat van uw pakket:
PostNL, DPD, DHL, Persoonlijke bezorgservice bij meubel bestellingen en matrassen. boxsprings etc.
Is jouw vraag nog niet beantwoord? Neem dan contact met ons op!
Voor meer tips en handige weetjes bekijk onze blogs!
Goede matrassen kopen online Niets is belangrijker voor een goede nachtrust dan een kwalitatief matras. Het matras vormt de basis voor jouw slaapcomfort, zo word jij uitgeslapen, fit en zonder pijntjes wakker. Welk matras het meest geschikt is voor jou hangt af van je lichaam en je slaaphouding. Bij Dekbeddengoed.nl vind je altijd een breed assortiment aan matrassen, op die manier kun je altijd een matras vinden die bij jouw stijl en slaapcomfort pas. Zo ben jij verzekerd van een kwalitatieve nachtrust! Bij Dekbeddengoed.nl kun je ook complete bedden kopen voor het gemak en of je nou een eenpersoons- of een tweepersoonsbed zoekt, bij Dekbeddengoed.nl vind je het allemaal. Soorten matrassen Wanneer je zoekende bent naar het juiste matras, kom je verschillende soorten tegen. Dat is logisch omdat iedereen wel weer andere behoeften heeft wanneer het om slaapcomfort gaat. Bij Dekbeddengoed.nl vind je onder meer pocketveringmatrassen, traagschuimmatrassen, schuimmatrassen en matrassen gemaakt van polyether. Iedere soort heeft weer zijn eigen specifieke eigenschappen die bepalen of het matras bij jou past. Een koudschuimmatras heeft een open structuur, wat ervoor zorgt dat het goed ademt en vocht afvoert wanneer je transpireert. Als je juist een wat steviger matras wilt, kun je het beste…